Wikia

香港網絡大典

公爵.甘鈴兒

11,884個條目被收錄
增加新頁面
討論頁0 分享
高登人.jpg 此人乃高登討論區用戶,俗稱「高登人」。歡迎各網友向其賜酒、派發或致送小丑膠幣(即派膠)。

高登會員 公爵.甘鈴兒 (會員編號: 91799)

簡介

商人界中有名的老實商人 低價買高價賣一部 Creative MP3 機賺錢開始聲名大噪,是長駐高登的真心膠。

網聚常客

經常在具爭議性的 topic 以其扮高尚扮深情的語言作出抽水,判官等行為,手法低劣。

現實為珠海學院新聞系學生,全名溫朗鈞,曾接受TVB新聞報道訪問,其後快速被高登人認出。[1]

現時於亞視當實習記者,可惜仍然無法逃過高登會員的法眼。[2][3]

被「道友」打劫事件

唉,今次真係仲慘過撞到巴士阿叔。

我真係好嬲呀 ! 唔好再俾我見到佢 ! 話說係咁既:

我尋日諗住同屋企人食 dinner,咁諗住預早少少,就在街睇下野先。 行到去 Smartone,發覺好似自己 kick 親人喎 ( 其實我都唔知係佢 kick 我定係我kick佢,不過算啦,點都 say sorry 先 ) 跟住拎轉頭,見到有個三十歲左右的人望住我跟住見住佢口形講晒粗口咁,我梗係 say 晒 sorry 咁啦,跟住見佢走左去。 但點知過左半分鐘,有人拍我膊頭,叫我 “我有野同你傾,你同我過黎。” 我諗佢應該係為左頭先的事而想同我講點野,以為我講多幾句對唔住就可以算啦 (你知有點人幾野蠻架啦,係要人地 say sorry say到無晒面先覺得人地同佢道歉既)

點知就麻煩啦…… 佢一路話 “行快點啦,(Strawberry),我趕時間呀” “唔好行咁快呀 ! (Strawberry) !” “你係咪想我 call 人黎呀 !” 我完全 follow 晒佢的意思,跟佢周圍行,行左兩三個字,距離大街越黎越遠了,我覺得都有點不祥….. 跟住見住佢隻手楂住支煙,仲有張紙仔 (但捲到食白粉那點紙咁樣) 我就諗佢九成九都係道友多,爭在個額頭未刻道友兩隻字入去 跟住佢一路都在度鬧我,但未提過有關隻腳有碰撞的事。 我見佢係道友咁既樣,更加唔想亂黎,點知佢會唔會抽支針筒出黎插我先。 “ 拿,係咪朋友先?” 佢伸出手來,想楂手,我無得唔楂,勉為其難,但見佢隻手好黑,有點 dirty,都要架啦。但我都係心諗:扮晒 Friend 咁仲帶我遊花園, “ 拿,放心,我唔係搶你乜野,有樣野人命關天想搵你幫幫忙姐。” “ 咁你想我幫你乜野先 ”连 我都覺得自己呢一刻好虛偽 “ 我阿婆在屋企跣親,入左醫院,我打去俾其他屋企人又無人聽,我而家好鬼擔心呀,你可唔可以俾點錢我去醫院睇下我阿婆呀?你銀包有幾多錢?”连 完全唔覺得佢緊張,只係覺得佢想問我拎錢。 我將我入面銀包有幾多錢都講左俾佢聽,二百幾咁囉。 “ 唔止咁多的話,咁點先?” “ 我俾埋多左那點你囉。” 连 除此之外我諗唔到答乜 跟住我就俾左銀包點錢佢,那時我已經心諗,佢肯定係唔夠錢買粉食,周街問人拎,但那陣諗唔到其他 solution。 佢拎完錢之後,粗口即刻唔見晒,仲同我講 “我聽日俾番點錢你啦,就在邊度邊度幾多點等啦。” “好,一言為定。”连 答住佢咁先,當時只想盡快擺脫他... 跟住佢行到去巴士站,佢亦跟我道別。 我行上天橋,佢仲見到我,揮晒手咁,我有應佢,做戲做全套嘛。 我就咁俾個道友舞左十幾分鐘。 跟住在佢視線範圍之外之後,我的火氣即刻升晒上黎,加上頭先太緊張,個胃好痛了。

跟住見到屋企人,同佢講番件事,佢係咁話我蠢又乜又乜,我不斷硬食。 咁佢或者咁話我無錯既...

不過無論如何,雖然我而家無咁嬲,但我個腦仲諗緊頭先件事。 簡直難洩心頭之憤,以下是我的心聲:

點道友真係無鬼用架 ! 有錢買煙買白粉,無錢養屋企人,就算連搭車錢都要通街同巷問人借,做乜唔死左佢? 你就算真係求人,都好聲好氣丫 ! 係咁用粗口鬧人都有既 ! 我真係未見過點道友就算問人借幾蚊會兇神惡煞咁個囉,何況係二百幾 ! 陣間我就唔會去番那裡睇下佢現唔現身架啦,就算佢企在我面前,俾番點錢我,我都唔想要。我話知係咪怪錯好人,咁大個人五六十蚊都無,有無搞錯先。 最重要的是,你話我要面定點好 佢在大庭廣眾周圍舞我,舞我十幾分鐘,講晒粗口咁,原來為左幾個錢 仲要搞到我咁 Nervous 咁驚,呢點人我唔想再見 !

不過話分兩頭,我已經第二次在公眾地方收到類似的恐嚇。 我屋企人話得我岩,我其實真係幾無用幾蠢 你地話係咪?

精彩貼文

在2006年5月6日HKCEE English Syl.B Paper 3 listening 考試前公然透過港台點唱節目向一名女會考生示好,自稱坐藍田某校110號位 [4] [5] (經查証後,其考試場為「藍田聖保祿中學」)

在2006年5月16日晚上,被道友噤住黎搶,失去二百多元 [6]

在2006年5月21日,在一個討論小巴超速的 topic,評論小巴由荃灣到柴灣需要二十多分鐘表示 "有點誇",被人稱為小巴判官 [7] [8]

被人引用名言後發爛咋爆粗 [9]

在2006年5月31日零晨,在一個討論新膠是否港女的 topic,作出雙向言論,再顯無能判官性格。

事後當事人澄清他只是受到新膠小姐的請求,才會只打出一句為新膠小姐討回公道的說話,敷衍新膠小姐了事。

而他亦多番重申他並非新膠小姐觀音兵,他對於 "幫助" 過新膠小姐而感到後悔。

敷衍新膠: [10]

被發現雙向言論的 topic: [11]

澄清: [12]

辣妹判官: [13]

HKC如何成功的應徵工作:(教導別人如何快速簡易的應徵,可惜自己卻Fax給迪士尼人事部,迪士尼只接受郵寄及電郵。)

最靚聲既香港男歌手: (由於公爵.甘鈴兒發現自己的回覆被當透明,便惡意俾膠其他會員,可惜結果依舊。 http://show.imagehosting.us/show/1514174/0/nouser_1514/T0_-1_1514174.JPG [14]

推測對方究竟處境係點真係幾有趣........: [15]

招女post被lock: [16]

去levi's 買左件溝死女既衫: [17]

金句

精彩金句一籮籮

1)在海運的天台停車場 一個人靜靜的看海思考真的很寫意...

2)我覺得以我自己在哩度的 situation,我害怕講左一大堆野都無人理我,白費心機...

3)其實我面皮好薄....... 但係上左網之後就唔同........ 唔係話大家見到我面皮厚,就等於事實架嘛

4)好多時感覺都決定左一切.....

5)我都想睇完就算,但係每次都會好自然俾自己一點思考空間

6)或者我真係不能給予別人信任我的印象...... 無奈我處世總是希望別人時刻都信任自己。

7)你話我無膽又好,乜野都好 我覺得見五次都是並非極端情況啊

8)我覺得,五次未足於令我感到我跟她非常有緣啊。 每人心中都有把尺,七次是我今次的原則。

9)我覺得我亦無必要去騙你們 只要在現實中接觸我一至兩個禮拜,你就知我原來真係好老實...

10)你可以當我經唔起風浪,好 Fragile.... 事實上我應該係咁樣 我覺得無論如何,都會有人明白我囉...... 其他人唔明我唔緊要,知道自己心意的人明白都夠啦......

11)接觸過我的人,會知道佢地之前誤解的,都係錯的 事實並唔係佢地想像中咁差......

公爵.甘鈴兒圖集

更多Wikia社區

隨機wiki