FANDOM

關嘉暉(真名)、拳四郎、蹴聖(網名)、burcefree(英文名)到處害人,男的被騙財、女的被騙財騙色,現將這賤畜的惡行公開。

賤畜惡行

以下事件全由事主提供:

歡迎各界人士繼續提供(請POST上華山論劍)

跆拳界雙面人

跆魔出現害人不淺!

罪行: 1.欺師滅祖 2.欺騙未成年少女發生性行為 3.欺財騙色 4.騙朋友財 5.扮可憐 6.出賣朋友 7.走數  

事件1:

呢件事有個同佢由細玩到大既朋友, 我地就俾個名佢叫少年A啦, 賤畜無女友,就經常要呀少年A介紹D女仔俾佢識; 少年A都算唔話得啦,係咁介紹D女仔佢識, 佢都未介紹過俾我呀!! 咁個女仔o係少年A既請求之下本來都好唔想同賤畜出街, 但係少年A苦苦哀求之下都出左去~ 賤畜果然獸性盡表現!! 第一次同人出街就監硬拉住個女仔要同佢去爆房!! 賤畜不愧為賤中極品, 女仔當然寧死不從極度反抗啦~ 終於少年A俾個女仔鬧到狗血淋頭, 直情好似黑色暴雨咁啦!!

事件2:  

話說呢條賤畜係專吼朋友妻既PK!! 條PK衰到走去偷睇少年A既女友少女A既底褲, 仲要賤格到同少年A講昅完佢條女既底底!!

咁都未夠~ 少年A對賤畜都算係咁啦, 又女又介紹佢識~ 賤畜可以PK到想溝呀少女A同埋想利用呀少女A呃佢既錢!!

事件3:

講單近期少少既, 話說呢隻賤畜既呃錢性格不改~ 溝件返黎之後又話交屋租同乜費物費,又話想買乜買物~~ 問題就係佢屋企都唔洗佢交租既!! 前後借左兩萬幾蚊之後搞到條女爭左一身o吉數 咁就即時飛左條女

分手之後條女係咁搵佢話想見返一面先 條賤畜當然唔肯啦 當條女點樣求佢都唔肯見面之後過左一排賤畜打電話俾佢: 你上黎我屋企有D野搵你~ 女答: 上黎做咩呀?? 賤畜: 你之前唔係話好想見我GA咩?? 你唔上黎以後唔洗旨意我再見你!! 女答: 咁好啦 賤畜: 你有無錢o係身呀?? 女答: 有呀有500蚊O係身, 不過係拎黎找d 咭數ga!! (d o吉數係條賤畜用既) 賤畜: 咁你上黎先啦~

好啦去到佢屋企, 隔住個鐵閘~ 賤畜第一句就講: 500蚊呢?? 女: 有呀但係用黎找你d 咭數ga (都係果句 d o吉數係條賤畜用既) 畜: 入黎先啦  

由呢個鐵閘未開到上床交配既時間前後都唔夠5分鐘

賤畜五分鐘完事後的樣子

一搞完野畜牲就講: 我而家去廁所, 唔該你放低500蚊即刻走!! 我唔想見到你個衰樣!!

咁條女就唯有照做.....................

為左洩欲同條醜女一齊﹐ 一齊幾日就問人借錢﹐ 借左仲老馮擺到明唔還﹐ 不過呢d有報應既! 之後畜生比條女個老豆老母搵上ar man鋪頭摷佢﹐ 咁啱畜生因為要黐飲食既關係又響度喎~ 之後仲比差佬出埋”鍋輪”通緝佢呢個非禮、嘔打、強姦犯! 搞到我地去親ar man鋪頭都有架龜車響樹~~ ar man真係多得呀畜生拳四郎啦~~

事件4:

有一次呀畜生見一對情侶耍下花槍鬧緊交(我地d friend黎既﹐以下男簡稱呀蛋、女簡稱呀虫) 嘈完之後呀虫就喊住走左出門口(又係manso鋪頭) 點知呀畜生就追住呀虫出左去喎﹒﹒﹒ 之後好快呀虫就冇喊但就好很憤怒地沖返入鋪頭﹒﹒﹒ 但係我地就冇人夠膽出聲問咩事﹐ 亦都冇人出聲問隻畜生講過d咩。

但事隔幾日﹐呀虫襯呀畜生唔喺度先同我地講: ”拳四郎條撚樣戇鳩嫁!你地知唔知果日我同呀蛋嘈完之後佢走出黎仲咩呀?條撚樣走黎搭住我膊頭同我講話『其實我都唔錯架!』嘩~~好撚心你啦~照下你個死人樣先啦~個口又臭喎~仲要囡個頭落黎同你講『其實我都唔錯架~!』嘩~臭到吖~!﹒﹒﹒﹒﹒﹒下柵n咁多字。

事件5:

佢既惡行,簡單令人髮指!如果唔比人知佢乜樣同知佢d野,跟本就會害好多人! 其他人我唔講,我講我自己先:

個畜生阿媽同佢細佬係以前同我仲有我師弟credit都響一個地方做野,佢阿媽對我同credit都唔錯,而且同佢細佬都幾傾得埋...

之前響網聚遇到隻畜生,知道佢原來佢阿媽同細佬都係識既,所以咪叫埋得閒一齊玩囉!

隻畜生求我叫我比佢響cyberx做管理員,我無所謂啦,因為我都有請真怪同偽怪響果度做顧問,點知隻畜生,入左cyberx管理層就媾左女管理員星光,星光唔比佢砌!就大大聲話人地"邊個話基督徒唔比小西。"

又問女管理員jjjjjjj借錢,借錢果陣仲講到自己好撚可憐,jjjjjjj話比我知借左錢比佢,我走去問隻畜生,隻畜生仲打電話罵人地好講我聽!跟住還左5舊水閃人!

果陣見佢無野做,我同credit問佢點解唔搵,隻畜生話自己讀到中三好難搵野做,跟住credit幫埋佢搵工,介紹左份水電比隻畜生做。 隻畜生返左兩日無開工,仲走黎同我同credit講話個老闆話無工開,叫佢唔好返! 點知credit打去果位老闆度... credit:喂!老闆小你啊!你又話等人用,叫我幫你搵人,叫我個fd黎做兩日,話無工開,叫人唔駛返? 老闆:咩啊?阿嘉暉佢自己打黎話唔返啊!咁啊!不如你叫嘉暉聽日再返囉!我都未話你介紹個咁既人黎!返返下唔返都得! credit:唔係呀?佢話你叫佢唔好返啊! 老闆:痴撚線!當我乜人啊?我無端端做乜玩九你同你個fd啊! 隻畜生仲走去話比佢阿媽知,話credit介紹果份工個老闆玩九佢,攪到credit灰晒囉!

以上事件我未知之前,覺得個畜生好慘! 咁有時出街飲飲食食,唔係多幫佢比埋無所謂啦...因為佢阿媽對我同credit幾好關係,所以我對佢都唔差!點知隻畜生乞衣到老撚馮咩!我之後彩佢都有味再加上credit介紹工事件,開始唔幫佢比!跟住隻畜生響我同我前度女友發生少少問題果陣,跟住又響度做埋d著紅鞋行為!(可惜佢無能力著!)

最撚攪笑隻畜生將自己所作所為,調轉身份,同cyberx d女管理員講!好彩人地識得我耐信我,走黎同我講返!

隻畜生又響cyberx媾個女會員,跟住叫個女會員上佢屋企,比佢攪完!就叫人走!

呢隻畜生係人人得而諸之!  

事件6:

佢曾經去過2間喺香港都幾有名既拳館度學﹐ 一間就返左2日﹐另一間又返左幾日 比左錢又唔肯正正經經走去學野! d師兄教佢打one two佢就走去踢沙包 踢到嘭嘭聲嘈怨巴閉就以為自己好勁(有學泰拳果d明架啦) 仲夠膽死喺泰拳館教d新人踢佢d跆拳腳! 簡直不知所謂!

響另一間拳館仲仆街! 話說果陣我知佢去左果間拳館度學拳啦~ 隻畜生好日唔搵我﹐一搵我就問我:

畜:喂~你知唔知邊個mm7呀?(化名)

偽:聽過下囉﹒﹒﹒但係唔識喎~(果陣未學泰拳﹐對d拳手毫無認識﹐sorry!)

畜:咁你知唔知佢勁唔勁呀?

偽:唔知喎~

畜:咁佢話哂一個拳手﹐有幾好打你都知呱~

偽:你遲d會對佢呀?你想知一係我幫你問真怪嘞~(因為佢之前同我講過佢操緊比賽﹐好快有得出賽!)

畜:我今日同佢打過!

偽:吓?點解既?!

畜:打練習賽姐~

偽:你夠打冇?

畜:嘩~佢真係好勁!

畜:不過~~好彩我最後都用cutdown同back kick攞返個彩唧!

偽:吓?用得呢d腳既咩?

畜:唓~怕咩唧~個師父不知幾睇得起我~話我d腳已經掂喇喎~仲叫我唔洗改咩泰 式腳~話叫我上台打返自己野自由發揮得嘞!

偽:係勁喎~~(果陣既佢喺我心目中係跆拳界既高手﹐只係懷才不遇唧。)

不過我事隔幾年同d friend吹開水我先知﹒﹒﹒原來畜生同mm7打果場係打sparring(齍用拳既搏擊練習)﹐仲有咩咩練習賽﹒﹒﹒原來係就咁響拳館對打練習﹒﹒﹒ 但係佢講到個師父對佢咁好﹐點解佢又唔繼續好好地學落去呢?

事件7:

話說關嘉暉入左cyberx做管理員之後,佢知道我逢星期三要幫恐佈熱線做節目之後,有一個下午佢突然打比我...

畜生:今晚去邊?

拓海:無啊!一陣去過新城錄音囉。

畜生:錄音有無錢啊?

拓海:呢d野唔講啦!商業野!

畜生:一陣帶埋我去得唔得?

拓海:下?乜你有靈異經歷講咩?

畜生:無啊!好奇嘛!都未去過呢d地方,想見識下!

拓海:咁啊!我問問潘紹聰先呀...

跟住我打比潘紹聰,潘紹聰當然問我,果個人係乜黎啊!咁我咪話只不過係網站其中一個幹事,潘紹聰就話又唔係d乜訪問嘉賓,咁樣好似唔係咁好...

我再打比畜生...

拓海:嘉暉啊,潘紹聰話太多人唔係咁好,不如下次有機會先啦...

畜生:咁呀!好啊!

收左線...

之後,我響其中一名朋友口中,聽到隻畜生講呢件比我個fd聽,點知佢同人話我有錢都唔益佢賺...

跟住有一次新monday搵我做一個有關靈探訪問,咁我就響cyberx個職員專區話比其他總監知...點知比隻畜生見到...畜生又打比我...

畜生:阿海啊!新monday搵你做訪問,問乜啊?

拓海:無啊!比少少靈探資料之嘛,同埋介紹個網站囉...

畜生:有無錢啊?

拓海:又唔係剩係我潘紹聰都有份,商業野唔講啦...

畜生:駛唔駛上鏡?

拓海:要啊!

畜生:預埋我啊!我都想玩下!

拓海:下?咁你去講乜啊?打跆拳?

畜生:無啊!搭下爹!一齊介紹下網站囉...

拓海:盡量啦!因為始終仲有其他總監同潘紹聰...

咁當然其他總監反對我叫埋佢啦!因為佢新入黎,再講佢果陣管武林天下,唔通記者問佢去靈探點,唔通佢答用跆拳打鬼咩! 之後我又聽到其他朋友話我知,隻畜生話我:妖!叫撚埋我出去駛死咩!成日有錢又唔比我賺,又叫我幫佢做管理員(好似開頭係佢求我=.=)!

跟住恐佈熱線攪左個百人之夜話活動,潘紹聰搵左我做嘉賓啦!咁有飛!我當然派比自己d朋友同cyberx管理員啦,就算果陣響cyberx做顧問真怪同偽怪我都有預埋佢地張飛!果陣我前度女友仲帶埋個女仔出黎,想介紹比隻畜生識(隻畜生又係同我前度女友講,話自己好慘無女朋友,叫人介紹佢識)! 出場之前...

畜生:海!你會唔會叫埋我出去?

拓海:睇下點先啦,我一陣介紹果幾個靈探地方,你都未去過!

咁好正常,果日我整d靈探相分享,佢未去過,都唔知佢可以講乜?我當然叫有去靈探總監同cyberx創立人出黎啦... 點知...活動完左

畜生:又唔叫埋我出去,我仲同XX(前度女友個fd)講左我有份響個網幫手

拓海:下?時間緊迫嘛!

果刻其實我好想問佢,入去管理層係媾女啊?定幫手呢?

事件8:

佢幾年前自創拳法開班授徒吖嘛~ 咪比果陣d華山人插到開花囉~ 點呀佢就死都唔肯話比我知咩事﹐ 淨係話d人唔抵得佢﹐ 叫我登記a/c撐佢! 我一登記就係撐佢﹐搞到我都比人插埋一份﹒﹒﹒諗返真係硬膠!

當年畜生網上開班授徙內容: 影武流綜合格斗技擊(初班) 學費 費用:每月$100元正 時間 5月30日開始(逢星期3) 時間:晚上8時至10時 地址 葵涌中葵涌公园 Email brucefree@36.com icq : 71321347(kenshiro)

.影武流综合格斗技 - 含影武流介绍、图片、Bruce Kwan自传及课程简介。

事件9:

幾年前﹒﹒﹒華山搞左一次好大型既網聚! 響振華道體育館搞既~ 唔知大家有冇印象呢? 果陣我仲係新手﹐又咩人都唔識﹐ 唯一熟悉既就只有畜生拳四郎﹒﹒﹒ 因為人新路不熟既原故﹐所以我全程黐住佢。 玩完大家一齊去食飯啦~ 雖然都好多網友走左﹐ 但係留低一齊食飯既都足足2圍枱! 都係果句啦~ 因為唔識人既關係﹐ 所以我全程黐住呀畜生坐。 食到咁上下嘞~我先發覺唔見左佢﹒﹒﹒ 我周圍問人﹒﹒﹒拳四呢?拳四去左邊呀? 冇人答到我﹒﹒﹒ 咁我唯有打電話比佢啦~ 我一個人行左出酒樓出面 打左幾次﹐佢終於聽電話嘞!

我:喂~你去左邊呀?

畜:我搭緊車囉!

我:搭車?搭去邊呀?

畜:返屋企囉!

我:返去?你走你唔叫埋我?(因為果陣我住響佢附近)

畜:唓~~我都唔知你返去~!

我:唉~咁由佢啦﹒﹒﹒咁你擺低左幾錢呀?(因為3唔識7既關係我都想 走﹒﹒﹒)

畜:咩擺低幾錢呀?

我:吓?佢地依家仲食緊未埋單個喎~!

畜:唏~x哥會比架啦~~!

我:哦~~你擺低左錢比x哥~

畜:冇喎!

我:吓?咁你份錢邊個幫你比呀?

畜:唏~~一個半個佢地邊會覺吖~~

我:吓﹒﹒﹒你冇錢比咩?

畜:痴撚線既!我諗住平平地去趙啲野﹐佢地就走去酒樓食﹒﹒﹒有撚錢呀?

我:頂~早講吖~~我同你2個去第2度食咪算囉~

畜:吊~費撚事啦~費事x哥又話我走左去唔同佢一齊食野啦~~

我:會咁既咩﹒﹒﹒?

畜:有好多野你唔知架喇~~!

我:哦﹒﹒﹒

畜:咁﹒﹒﹒你返黎先搵我啦~~

我:咁好啦~~bye bye

之後我一個人入返去咁啱佢地埋單嘞~ ”拳四郎呢?”某網友問 ”佢﹒﹒﹒佢有啲事要走先喎~”我答 一臉無奈既我最後竟然戇居地幫佢比埋錢﹒﹒﹒

呢次係第一次佢比我知道既走數經過!

事件10:

講真就唔算强姦既~ 果陣佢溝左條響manso鋪頭做野女﹐ 但以我地所知條女都唔係咁like佢既~ 係條友仔走去借條女錢仲講到明老馮唔還~ 之後咪人地個老豆老 母報警搵上manso鋪頭摷佢囉~ 後來比差佬出埋”鍋輪”通緝話佢非禮、嘔打、強姦添~ 佢好彩manso夠雷冇督佢出黎之麻~ 如果唔係?入去比人通下櫃先啦~! 不過隻畜生都仲係恩將仇報! 佢以為我唔知呢單野﹐ 仲夠膽死響我面前喪講manso壞話﹐ 仲話費撚事見到manso﹐問佢因咩事佢自己都講唔出口。

p.s.其實佢爭manso幾千蚊manso冇叫過佢還不特止!    平時出去玩﹐吃喝玩樂咩野manso都預埋佢﹐佢冇錢比咩?manso就幫佢比埋!    manso見佢又冇工做﹐學歷又唔高﹐仲免費教佢剪頭髮﹐等佢叫做有一門手藝!不過隻畜生都仲要放manso飛機﹒﹒﹒吹脹!

事件11:

2006年5月1日 <<本報假訊>>長期失業而學歷只有中三程度的24歲跆拳道教練關嘉暉,在過去1年,接連淫辱未成年TKDXXXX女會員;其中一名受害人事發時更只得14-16歲,關嘉暉以“有錢天鵝肉,冇錢豬腩肉;好歹都係肉,好撚過自瀆”為人生座右銘,把受害人帶到公廁,為受害人的前後花園開苞。

案中受害人,被侵犯時分別只有14-16歲,受害人遭被告關嘉暉非禮,現在名受害人則仍需要繼續接受心理輔導。

現年24歲的關嘉暉是牛頭角Solar ITF跆拳道會的負責人,ITF跆拳道二段。在TKDZONE為ITF的版主,曾在坤青武泰、保昌泰拳會學泰拳,可惜無心向學下上了不足四堂便退出。受害人是TKDZONE女會員。

不少網友指出關嘉暉為人高傲,以跆拳道獨尊而自居。其中以“泰拳係垃圾,極真唔打頭冇撚用”為出名;網聚中挑選新手為交手對象,當然他也摺了不少新手;而他別一句名言是“邊個話跆拳道冇用,你睇下我用跆拳道摺左幾多人就知啦!”

據關嘉暉的網友指出,他曾經致電給因沒有能力支付關的消費而分手的女朋友上他的府上。在鐵閘未開到上床交配既時間前後不足5分鐘後要求受害人放下500元才回家,因為關不想看到前女朋友其貌不揚的樣子。

因關嘉暉的網友不能忍受他的賤劣人格和走數為常的行為,關嘉暉的負面在各大武術討論區一發不可收拾,據稱華山某會員的女朋友因此糟受關嘉暉的電話恐嚇。

事件12:

跆拳之恥:蓄生-關嘉暉 事積:首先講既第一單野

呢件事有個同佢由細玩到大既朋友, 我地就俾個名佢叫少年A啦 賤畜無女友就經常要呀少年A介紹D女仔俾佢識 少年A都算唔話得啦係咁介紹D女仔佢識, 佢都未介紹過俾我呀!! 咁個女仔o係少年A既請求之下本來都好唔想同賤畜出街, 但係少年A苦苦哀求之下都出左去~ 賤畜果然獸性盡表現!! 第一次同人出街就監硬拉住個女仔要同佢去爆房!! 賤畜不愧為賤中極品, 女仔當然寧死不從極度反抗啦~ 終於少年A俾個女仔鬧到狗血淋頭, 直情好似黑色暴雨咁啦!!

講開又忍唔住~ 第二集又黎!!

當然少女A無理到佢爆左件事出黎啦!!

第三集又黎啦

好啦去到佢屋企, 隔住個鐵閘~ 賤畜第一句就講: 500蚊呢?? 女: 有呀但係用黎找你d 咭數ga (都係果句 d o吉數係條賤畜用既)13:14 2006年5月29日 (UTC)13:14 2006年5月29日 (UTC)219.77.146.42 畜: 入黎先啦

由呢個鐵閘未開到上床交配既時間前後都唔夠5分鐘 一搞完野畜牲就講: 我而家去廁所, 唔該你放低500蚊即刻走!! 我唔想見到你個衰樣!!

咁條女就唯有照做.....................

為左洩欲同條醜女一齊﹐ 一齊幾日就問人借錢﹐ 借左仲老馮擺到明唔還﹐ 不過呢d有報應既! 之後畜生比條女個老豆老母搵上ar man鋪頭摷佢﹐ 咁啱畜生因為要黐飲食既關係又響度喎~ 之後仲比差佬出埋」鍋輪」通緝佢呢個非禮、嘔打、強姦犯! 搞到我地去親ar man鋪頭都有架龜車響樹~~ ar man真係多得呀畜生拳四郎啦~~ 講真就唔算強姦既~ 果陣佢溝左條響manso鋪頭做野女﹐ 但以我地所知條女都唔係咁like佢既~ 係條友仔走去借條女錢仲講到明老馮唔還~ 之後咪人地個老豆老 母報警搵上manso鋪頭摷佢囉~ 後來比差佬出埋」鍋輪」通緝話佢非禮、嘔打、強姦添~ 佢好彩manso夠雷冇督佢出黎之麻~ 如果唔係?入去比人通下櫃先啦~! 不過隻畜生都仲係恩將仇報! 佢以為我唔知呢單野﹐ 仲夠膽死響我面前喪講manso壞話﹐ 仲話費撚事見到manso﹐問佢因咩事佢自己都講唔出口。

Kwanletter

被警方通輯

強 姦 案

二 零 零 三 年 十 月 七 日 ( 星 期 二 ) 晚 上 約 八 時 三 十 五 分 , 一 名 十 七 歲 的 女 子 正 在 回 家 途 中 ,

並 進 入 九 龍 秀 茂 坪 協 和 街 二 七 七 號 祥 和 苑 一 座 大 廈 。 匪 徒 跟 隨 受 害 人 進 入 電 梯 及 在 她 返 抵 家 門 前 ,

該 名 匪 徒 箍 著 她 的 頸 , 把 她 拖 往 梯 間 並 將 她 強 姦 。

警 方 現 正 通 緝 該 名 與 本 案 有 關 的 男 子 , 他 年 約 二 十 至 二 十 五 歲 , 身 高 一 點 七 五 至 一 點 八 米 , 瘦 身 材 ,

短 髮 , 面 上 有 暗 瘡 印 , 頭 戴 淺 灰 色 有 標 記 的 鴨 舌 帽 , 身 穿 黑 色 T 恤 , T 恤 上 有 兩 行 白 色 及 紅 色 的 英 文 字 母 ,

及 深 藍 色 的 牛 仔 褲 , 操 本 地 話 。

2005-10

附 圖 為 通 緝 人 士 的 相 片 。  

東 九 龍 總 區 二 零 零 三 年 報 案 編 號 第 零 零 一 一 七 三 號 二 零 零 五 年 懸 賞 通 告 第 十 號 通 告 終 止 日 期 : 二 零 零 六 年 六 月 七 日

一本便利報道

1234 12345

24 歲 跆 拳 教 練   飢 不 擇 食

Kong02

很 多 女 孩 子 都 崇 拜 「 健 將 」 , 就 如 籃 球 健 將 姚 明 , 既 威 水 , 又 有 安 全 感 , 但 廿 六 歲 的 阿 萍 ( 化 名 ) 愛 上 外 貌 英 俊 、 身 高 約 1 米 7 的 跆 拳 道 「 健 將 」 , 竟 換 來 傷 心 回 憶 : 「 初 初 同 佢 一 齊 都 幾 開 心 , 點 知 識 落 先 發 現 佢 真 面 目 ! 」 阿 萍 口 中 的 他 , 是 擁 有 跆 拳 黑 帶 的 阿 ( 化 名 )關嘉暉(真名) 。 他 借 教 授 跆 拳 道 之 名 溝 女 , 令 身 邊 很 多 朋 友 看 不 過 眼 , 紛 紛 在 討 論 區 聲 討 他 。

投 訴   分 手 後 執 多 劑 「 講 真 ! 同 佢 一 齊 時 候 , 佢 要 我 做 咩 , 我 都 心 甘 命 抵 ! 但 估 唔 到 分 手 後 , 佢 仲 要 問 我 錢 。 」 阿 萍 兩 年 前 跟 阿 在 荃 灣 一 個 屋 苑 工 作 時 認 識 , 繼 而 拍 拖 , 當 時 二 十 四 歲 的 她 比 男 友 大 兩 歲 , 是 名 副 其 實 的 姊 弟 戀 。 二 人 拍 拖 不 足 半 年 便 告 分 手 , 但 最 憤 怒 的 莫 過 於 分 手 後 , 阿 繼 續 向 她 錢 。 「 日 佢 叫 我 上 佢 屋 企 , 話 還 錢 俾 我 , 點 知 臨 收 線 時 , 佢 問 我 有 冇 五 百 蚊 , 我 話 有 , 佢 就 叫 我 順 便 帶 埋 去 。 」 一 心 以 為 阿 會 還 清 債 務 , 故 當 日 準 時 抵 達 他 家 , 開 門 前 他 緊 張 地 問 : 「 五 百 蚊 呢 ? 」 阿 萍 直 言 已 將 錢 帶 來 , 才 得 以 順 利 「 入 門 」 。 阿 隨 即 拉 她 入 房 「 搞 」 , 五 分 鐘 「 完 事 」 後 , 他 說 : 「 我 依 家 去 廁 所 , 唔 該 妳 放 低 五 百 蚊 即 刻 走 ! 我 以 後 唔 想 再 見 到 妳 ! 」 受 盡 委 屈 的 阿 萍 反 問 : 「 你 又 話 還 錢 ? 」 他 竟 說 : 「 我 還 妳 個 屁 ! 」 拿 不 到 錢 , 反 而 多 蝕 了 五 百 元 , 最 後 阿 萍 無 奈 地 離 開 二 人 之 所 以 拍 拖 , 源 自 阿 萍 崇 拜 他 是 跆 拳 道 高 手 。 「 我 見 佢 係 跆 拳 黑 帶 , 又 做 教 練 , 肯 定 擁 有 一 副 行 俠 仗 義 心 腸 , 實 信 得 過 , 點 知 我 睇 錯 人 ! 」 身 形 肥 胖 的 阿 萍 受 挫 地 說 。 初 戀 的 阿 萍 以 為 覓 得 如 意 郎 君 , 豈 料 拍 拖 才 一 星 期 , 男 友 原 形 畢 露 , 還 奪 去 其 初 夜 。 「 佢 拉 我 去 公 廁 搞 , 仲 猛 話 要 後 面 入 , 痛 到 我 飛 起 。 但 我 鍾 意 佢 , 算 啦 ! 」 及 後 , 阿 經 常 帶 她 到 傷 殘 人 士 廁 所 做 愛 , 更 特 別 鍾 情 後 樓 梯 野 戰 。 自 此 , 二 人 的 關 係 只 建 立 在 性 和 錢 上 , 出 街 的 使 費 經 常 都 由 阿 萍 支 付 。 「 佢 同 我 講 要 交 屋 租 、 水 電 , 成 日 叫 我 買 跆 拳 用 具 俾 佢 , 連 四 千 幾 蚊 部 電 話 都 要 我 買 , 我 都 唔 係 賺 好 多 錢 , 惟 有 用 信 用 咭 透 支 兩 萬 蚊 俾 佢 。 原 本 諗 住 有 男 友 照 顧 , 點 知 搞 到 好 似 『 貼 仔 』 咁 ! 」

跟 進   溝 朋 友 女 友 記 者 連 日 在 阿 石 籬 的 住 所 守 候 , 發 現 他 返 朝 九 晚 五 , 在 大 角 咀 當 文 職 工 作 。 記 者 到 過 位 於 牛 頭 角 、 他 有 份 開 辦 的 跆 拳 道 會 , 與 專 教 劍 道 的 「 劍 心 堂 」 分 租 上 址 , 但 上 址 長 期 沒 人 應 門 。 此 外 , 記 者 發 現 , 不 少 網 友 痛 斥 他 的 行 為 , 有 人 更 懷 疑 他 涉 及 ○ 三 年 一 宗 強 姦 案 , 以 及 在 討 論 區 大 數 他 溝 女 。 其 中 , 曾 與 阿 相 識 多 年 的 Billy ( 化 名 ) , 大 爆 他 想 溝 他 女 友 : 「 佢 以 前 成 日 叫 我 介 紹 女 仔 俾 佢 , 我 見 佢 冇 女 友 就 介 紹 俾 佢 , 點 知 佢 第 一 次 同 人 出 街 就 好 猴 擒 , 死 都 要 去 個 女 仔 屋 企 , 好 彩 最 後 我 個 friend 無 蝕 底 俾 佢 ! 點 知 佢 連 我 女 友 都 吼 住 , 仲 衰 到 話 睇 過 我 女 友 條 底 褲 , 我 先 知 佢 係 咁 人 ! 」

對 質   等 DNA 報 告 記 者 本 週 一 到 阿 公 司 門 外 跟 他 對 質 , 對 於 近 日 遭 網 友 群 起 聲 討 , 以 及 被 懷 疑 涉 及 一 宗 強 姦 案 而 被 警 方 邀 請 協 助 調 查 一 事 , 他 坦 言 : 「 我 覺 得 好 煩 , 個 個 都 搵 我 , 差 人 又 搵 我 。 上 星 期 五 有 四 個 便 衣 上 我 屋 企 , 即 時 搜 屋 , 想 搵 下 有 冇 嫌 疑 犯 犯 案 時 住 件 黑 色 tee , 同 埋 頂 cap 帽 , 不 過 搵 唔 到 , 就 帶 我 返 牛 頭 角 警 署 調 查 , 當 晚 放 我 出 ! 「 當 時 個 警 察 嫌 疑 犯 幅 相 出 , 話 好 似 我 , 我 一 望 都 覺 得 好 似 , 不 過 真 係 唔 係 我 , 我 都 冇 去 過 案 發 地 點 ! 依 家 差 人 幫 我 做 DNA 化 驗 , 依 家 咩 都 唔 使 講 , 化 驗 報 告 出 就 一 清 二 楚 啦 ! 」 至 於 被 網 友 指 他 藉 教 拳 溝 女 , 阿 拒 絕 就 事 件 回 應 , 只 向 記 者 表 示 : 「 總 之 我 乜 都 冇 做 過 。 」

隨機Wiki