FANDOM

FIGHTCLUB會員,被炒的前藍星,以「...我都唔知點解...!{乜都識}!...真係唔知...」以及「朋友眾多」自傲。曾多次搞聚,廣邀各女會員出席。曾於水盒說出「唔知點解,我以前啲女朋友都睇我踼波識番嚟既。」,令其他人更質疑多次搞聚的動機。

後來因「經過一次睇戲聚後未經當時人同意張貼其相片 , 續而於口水盒經常與其中某一D 會員有火藥味」以及「於某次碌link 聚, 使用他人acc 進入口水盒人身攻擊, 罵戰。」被辭退藍星職位。[1]

上位經過

言而無信,睇戲定睇女?

的文於 2006年 8月 12日 正式上位,當時某位女會員出席又一個由Degmanwah 發起的「睇戲聚」。當日女會員曾要求Degmanwah 不要將其任何相片post 出來,當時Degmanwah 親口應承其要求。

後來 Degmanwah漠視承諾, post 該女會員的相片,令到該女會員覺得不開心,向另一位女會員minghermione 訴說。minghermione 於是上水盒直接詢問Degmanwah 有否答允提及女會員的要求, Degmanwah 以「你都唔知,佢覺得好開心,你咁多事博咩。」、「我只應承過唔post 啲影得唔靚,冇話過一張都唔post 。」為藉詞,指責minghermione 多事。

扮無辜

當時水盒有其他會員不齒 Degmanwah 而同時對他作出指責, 指他以大欺小以及沒口齒,Degmanwah 則一直扮無辜, 同時指責minghermione 無中生有。

其後 minghermione向被 post 相之女會員求証,該女會員再次肯定Degmanwah 有答允其「完全不要post 相」的要求。

單打

從此 Degmanwah多次在水盒以說話單打 minghermione 。例如「唔知內情就唔好公開講啦,是非精」。其他會員看不過眼出聲指責Degmanwah ,Degmanwah 一律以「你地唔知內情,知既都只係一知半解,唔關事就唔好出聲啦。」回應,但從不敢正面回答那些會員的提問。可說Degmanwah 是為「唔關事就唔好出聲」的始祖。亦曾以「係佢( 意指被post 相的女會員 ) 話我應承啫,你地全部都只聽單方面既說話」來混淆視聽,暗指受害女會員說謊。

借刀

2006 年9 月2 日, Degmanwah利用其他會員的 acc ,向minghermione 作出人身攻擊,minghermione 即時cap 圖為証,要求Degmanwah 不要再單單打打,希望他正面對質。[2]

發爛渣

Degmanwah 在該post 中回應「咪扮可憐啦! 其他唔關事既人最好收口, 因為您地唔知內情, 就算知, 都係一知半解, 淨係聽左單方面見解」,再次對minghermione 作出無理指責。當minghermione 要求Degmanwah 把她的名字在他的朋友清單中刪除,Degmanwah 以氣焰凌人之說話「妳有咩資格吩咐我? 妳憑甚麼? 」來回應。

扮大狀

由該 post開始 , 多人群起指責 Degmanwah,有機會變成罵戰,因此內部鎖 post 。Degmanwah 隨即上水盒,找minghermione 進行對質。名為對質,但實為以判官之姿作出質問,希望可從中斷章取義,藉以歪曲事實。

一開始他先要求所有水盒中人「唔關事唔好出聲」;不停以類似「你係咪冇問過我,就指責我唔啱 ?Yes/No 」的形式要minghermione 答,但只能答Yes or No ,不可多答任何句子,其他會員忍不住恥笑其獨特的賊扮大狀發問形式。

笠水

其間因為水盒太 Lag ,minghermione 不能上到水盒作出回應,Degmanwah 即時聲稱該女會員「怕對質,笠水」,其他會員即時聲援該女會員。該女會員一上到水盒,喇叭嫂要求兩人不要在水盒中爭辯,請兩位會員到爭執區開topic ,minghermione 認為沒問題,Degmanwah 沉默一會後也說沒問題,喇叭嫂幫兩位開了Topic 在爭執區。但該晚Degmanwah 隨即又 笠水 跟喇叭嫂說他只希望在水盒對質,在爭執區對質非他所願,喇叭嫂只好鎖post 。

有人懷疑 Degmanwah不希望在爭執區對質,是怕其他會員看到其醜態,尤其是怕女會員看到後對其有戒心,以後難以再在 FC 立足。

直至 2006年 9月 30日 ,Degmanwah 仍然對minghermione 懷恨在心,聯同其他會員,繼續單打minghermione 。[3]

金句

發生情況 Degmanwah 的金句
對方叫他刪朋友後 妳有咩資格吩咐我? 妳憑甚麼?
對方斷線後 怕對質,笠水
應承對方不貼相後 我只應承過唔post 啲影得唔靚,冇話過一張都唔post
被踢爆, 不知所措後1 你係咪冇問過我,就指責我唔啱?Yes/No
被踢爆, 不知所措後2 唔知內情就唔好公開講啦,是非精

後記

另外, Degmamwah對女會員的行為相當狗公, Degmanwah 例牌否認其狗公行為。從今次Degmamwah 對minghermione 的態度由狗公轉變為敵對,不少會員對其偽君子之行徑反感,故戲謔他為DogManWow!!! 。

Degmanwah 之事跡被放上大典名人集後,多次在水盒滿不在乎談及其謔稱「DogManWow!!! 」。但卻於十月六日,有人以「孕務.要」之名對大量頁面作出破壞及修改Degmanwah 的頁面。但此舉被懷疑是Degmanwah 全心利用他人之名義,對大典頁面進行破壞,以此抺黑會員刃霧.要;以及對minghermione 作為報復行為。

至於抺黑會員刃霧.要的原因,被懷疑在因為刃霧.要在「 今日在水盒發生的事 - 假借別人ACC 」一個post 中,刃霧.要勸Degmanwah 不如直接說出憎恨minghermione 之原因,並對Degamnwah 說出「不過作為一個男性 用自己正身去同人講吧 收收埋埋不算真君子.... 」。而一向作為偽君子的Degmanwah ,被懷疑因此對刃霧.要懷恨在心,所以作出抺黑行為。

而且此舉亦極之附合 Degmanwah 之報復手法 - 從不敢正面對質,只敢從中作梗,利用他人之名作出抺黑行為。

Degmanwah 於此尊頁未面世前,因為偶然看到刃霧.要於水盒的對話,在未求証下,就認定刃霧.要會以他為題材寫大典。

Degmanwah 的豪華尊頁面世後,有會員表示想知道誰會去編輯大典。水盒眾人紛紛說自己亦是編輯者。但Degmanwah 偏偏只說已cap 低刃霧.要一人的說話,並以此作為「証據」。其「選擇性cap 圖」為「選擇性失明」及「選擇性失聰」系列又一新貢獻。Degmanwah 於水盒比較少人時,跟其朋友談及此事。又叫其他人不要亂說話,否則又被人把說過的話放上網絡大典,因為對方( 意指刃霧.要) 權力很大,意圖抺黑對方。之後有會員於水盒說出「我是李嘉誠,CAP 圖吧,CAP 了變成真了! 」等說話揶揄Degmanwah 等人;亦有人開始稱Degmanwah 為「燈神」。

於2006年12月23日,會員「日初」出了一個Post[4] ,由於You Tube中[5]以及其個人Blog[6]留有Degmanwah恥笑片中人之評語,以及「日初」的回應形式與Degmanwah極之相近,因此「日初」被懷疑是的文分身。

2007年以「天帝黃龍神亞樹」及「摩得撈喇」於 FC出沒,被內部Ban及發出格殺令。(證明可留意e-mail及署名)[7] [8]

隨機Wiki